Job. - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu Job. - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu

Job.

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

29 April 2007 | Australië, Exmouth

Well. As allways. I'm broke. But really really broke at the moment. I should still get money for my surfboard. And well afther spending money the last weeks there is allmost nothing left.

So lookin' for a job. Of course there is this amazing housekeeping job and working in the bar. kind of exactly what i did in lancelin. But I would prefer to do something else. But for now I have a job behind the bar. probably house keeping. aswell. But lookin' for a job with a bit more adventure. And maybe I found one. That would be on a pearlfishing boot though. (I'm making enemies now I know. ) but I would earn. 150 dollars a day. And somebody has to do it. It's not that i'm actually killing oysters. It's on a pearl farm and I should only have to throw the dead oysters out. Doesn't sound sweet. But the snorkeling and being on a boot for ten days and get back with 1500 dollars does.
So if I can get this job I'll take it.

And then I have enough money to travel up north. And i might not have to work anymore. But I think I still have to work a bit though. well.
I just see. As soon as I get enough money I'm on my way to broom. maybe work a bit over there maybe travel to Darwin.

Further. Trying to go on on my own. And the best way to do that is partying. Yesterdaynight was really fun with two docters who were pretty, and pretty drunk. I wasn't because I don't drink that much on other peoples money. One put my dress on( I was wearing something else) and we danced in the pub and we had great fun.

And I'm learning to play pool, allmost nobody wants to play cards with me anymore because there are all loosing.. So i have to learn to play pool Cause I still suck at that. There is this weird rule here down under. I you don't put any balls in before the other one wins you have to run naked around the pool table.
But that hasn't happened yet. And I'm getting better in pool all the time. So I'll be allright.

Daphne

  • 29 April 2007 - 15:23

    Ingrid:

    Waaah eerste!!!!!!!

  • 29 April 2007 - 15:26

    Ingrid:

    Ok nu mijn reactie (wou natuurlijk niet mijn eerste zijn missen, door een te lange reactie).
    Als een docter jouw jurk aan heeft, wat heb jij dan aan?
    Oh dat was eigenlijk alles.

    Liefs Ingrid.
    Ps. Zou je gisteren bellen, maar toen ik bij je ouders was kwam ik erachter (omdat je vader het zei). Dat het al erg laat was bij jou. Blijkbaar maakte dat qua jou wakker maken dus niet veel uit :)

  • 30 April 2007 - 07:11

    Mama:

    Hoi meissie,
    nu ik weet (via email) hoe het zit: gezellig met een groep meiden aan het werk op de boot (zal lichamelijk ook best pittig zijn), voel ik me al een stuk geruster. Het beeld van 'stoere' zeebonken midden op de oceaan, waar jij dan leuk tussen snorkelt, trok me minder.

    En nooit een bal raak schieten...ben blij dat ik niet pool.

    Ben trouwens ook wel blij dat je nu even een gewoon, niet zo interessant baantje hebt. Want de schoorsteen moet wel roken, nietwaar.

    He mop, hopelijk wordt het een leuke nieuwe ervaring, hoewel ik toch enigszins 'hmm' zeg ivm met het niet zo diervriendelijke. Maar ja, dat is toch echt aan jou.

    Wij gaan nu op naar Amsterdam om daar de koningin te vieren.

    Knussels

    mama


  • 30 April 2007 - 18:08

    Suzanne:

    Ik was een beetje laat, dus ook nog even over je vorige stukje. Hopelijk regent het niet meer zo. Zal wel weer wennen zijn in je uppie. Ik zal voor je baantje duimen....begrijp uit het stukje van Marjan dat het met allemaal meiden is, gezellig! Laatst heb ik nog pool gespeeld, maar die regel van jou kende ik nog niet. Ben ook nieuwsgierig welke jurk er van je werd gedragen, toch wel een foto gemaakt he!
    Heel veel plezier de komende tijd, ik hoop voor je dat je er in ieder geval ballen in blijft stoten.(klinkt een beetje vreemd, maar je begrijpt wel wat ik bedoel ;))
    kussuus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Exmouth

Australië

Backpacking Down Under.

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2007

Guess who's back....

15 Juni 2007

Back in Balmain

07 Juni 2007

Pearlboat, Coralbay and Freo!

29 Mei 2007

Never Again.

16 Mei 2007

Itchy pain s
Daphne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 44109

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 31 Augustus 2015

Indonesie

03 Augustus 2011 - 18 December 2011

From mountain to fjord

30 Oktober 2006 - 08 Juni 2007

Australië

Landen bezocht: