Rain. - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu Rain. - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu

Rain.

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

25 April 2007 | Australië, Exmouth

Heeeyy,......

So now I'm in exmouth, It was a race against time to get here because Bjorn flight was leaving from exmouth and the busses weren't really co-operating. So in the end we arrived in Exmouth the same day he left. And he couldn't dive or snorkel at all here... Sad. I was pretty sad that he left because we just had a great time together.

There is nothing to do here at the moment. because it's pouring. Great. not just a small shower but POURING!
Like the kind of rain you just don't want when you're sleeping in a tent and stuff.
or when ever... not when you're all alone. and nothing to do but think read and eat chocolat.

hmm...

I will get happy again. But now I just feel a bit sad. hopefully I have a job soon. I can of course do some more housekeepin' but looking for something else if possible. I only have 3 minutes left so i have to end this.

I miss you guys!!!!!!
And also the girls. :P

• 25 April 2007 - 09:18

Papa :

Het mooie van een flinke regenbui met het daarbij kennelijke verplichte chocolade eten en lezen is wat daarna weer komt. De stralende zon en de nieuwe ervaringen zijn dan extra krachtig en je kunt er weer intens van genieten.

Natuurlijk missen we je ook, maar we volgen je omzwervingen als een spannend verhaal. Dus aan aandacht geen gebrek, ook al merk je het niet steeds zo direct.

Ben benieuwd naar de volgende episode.

PS Dde foto's van Bjorn gezien. Vooral die aan de tafel geeft een heel goed beeld van wat voor type hij is.:)

• 25 April 2007 - 13:43

Rosan:

Hee Daphne. Heb je niet echt iets te zeggen hier, maar ik vond het leuk om je even te spreken. Geen chocolade, maar ook leuk om te bellen tijdens de regen daar, toch? Hier is het echt té warm. Knuffelsss, Rosan.

• 25 April 2007 - 17:53

Marianne:

Hey!

ja regen is het niet echt helemaal he, maar ja dat wist je in Nederland ook al :D je wordt vanzelf wel weer blij joh! gewoon even wennen aan het weer alleen zijn en dan komt het allemaal wel goed. Bel je mij ook nog eens een keer?????? Dikke Kus Marianne
    WE MISSEN JOU OOK

• 25 April 2007 - 20:05

è:

Hey meissie,
    Er is een liedje: aint no sunshine when (s)he's gone, aint no sunshine when (s)he's away...
    Nou, dat liedje komt wel wat al te letterlijk uit.
    Maar gelukkig hebben we ook nog dat gezegde: na regen komt zonneschijn...
    En zo zal het wel weer gaan, hoor mop.
    Nu even een leuk baantje vinden en wat gezellige medebackpackers en dan is het weer: let the sun shine in...

Te gek idee trouwens dat je over een dikke acht weken weer 'up here' zal zijn.
    Heel fijn hoor.
    Maar nog wel even genieten dus van dat prachtige land down under, hè (als eerst die bakken water maar weer over zijn :).

Knussels

mama

PS aan Marianne:

Daphne zei dat ze jou vanmiddag ook nog ging bellen met haar telefoonkaart. Kennelijk niet gelukt. Maar de wil is er zeker wel hoor.
    Groetjes van ons en tot ergens in Juli :)

• 26 April 2007 - 06:02

Daphne:

Marianne,
    Neem dan verdomme die telefoon eens op!
    of moet ik je soms midden in de nacht bellen?????

• 26 April 2007 - 06:08

Daphne:

Sun is shining. It's bloody hot here actually... around 30 degrees I would say.
    way to hot. In the middle of the winter it's still around 27 degrees during the day...

damn...
    see ya guys.

• 26 April 2007 - 19:35

Linda:

Hoi Daph,

Wij hebben ook niet te klagen over de temperatuur hier. Het is ´slechts´ 27 graden geweest maar toch leek het te sneeuwen toen ik op kantoor uit het raam keek. De lucht was helemaal gevuld met dwarrelende witte pluis uit bomen die daar in bloei staan. Best een maf gezicht. Ik hoop dat je nog veel leuke dingen gaat doen en kan bijna niet wachten om je in juni ons verbouwde huis te laten zien.

Dikke Kus
    van je zus
    (zal ik dan toch nog eens leren rijmen?)

• 28 April 2007 - 08:25

Ingrid:

Hey Daphnepoepchinees!

Anders neem jij ook eens een keer je telefoon op!
    En eeeeeeuh... Foto's van Bjorn?? Mag ik die ook zien? En niet weer een met kijk daar dat stipje als je inzoomt misschien zie je hem dan ;)

Nou tja de zon schijnt alweer bij jou! Da's mooi! Kun je weer lekker naar buiten toe! En leuke dingetjes doen.. Als je hier terug bent is de zomer misschien wel voorbij (hier namelijk erg vroeg!). Dus geniet er daar maar extra van!

Liefs Ingrid.

• 28 April 2007 - 16:28

Oma Deuzeman:

Lieve Daphne,
    Ik hoop dat je nog een leuke tijd hebt de laatste twee maanden in Australie.
    Ik denk vaak aan je hoor en wens je heel veel liefs,

oma