Busy... - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu Busy... - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu

Busy...

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

16 April 2007 | Australië, Fremantle

Heey folks!

Here is word from Fremantle. Yes... I moved on from lancelin. Kind of got on my nerves. Paradise wasn't paradise after all... But had a great time though... Maybe that's because there was some cute guy visiting me... and now I'm going to travel a bit with him. Ever heard any good stories about vikings...?

There are all true... :P

So i'm going up to monkey mia to see some more dolphins and sharkbay to see some evolution stuff. Well. Yeah I might not be at school but now I'm here this is the only place on earth where you can see this easly. Only forgot what it's called. But well. yeah... I'll probably tell you later. If I can find the stuff anywhere.

Then going to see a coralreef. ningaloo reef. What i've heard it's even much better then the great barrier reef and I heard that's pretty good ey?

Then up to broome and party! Yep. It appears to be a party city what is think I really need after the death night life in lancelin.

I didn't tell you guys of this one time I got really drunk and I ended up dancing in the grass and fighting with beer..? well Maybe that's a good thing that I didn't tell you... Just don't ask. Any way. Had one good party but besides that there was not such much dancing....

Sold my surfboard. Turned out I'm a bit to lazy to be a surfchick. I think i'd rathter just lie on the beach and get sunkissed.

But this is this for now. I miss you guys and looking forward to see you all again probably around my birthday...

Daphne

• 15 April 2007 - 18:07

Tialda:

Niet stiekem langer wegblijven he!

• 15 April 2007 - 18:52

Papa:

Nou meid, leuk dat je je vermaakt en weer een leuke trip hebt bedacht. En wat die Vkingen betreft, die kwamen vooral uit Denemarken. Hoezo?

Als je je terugreis gaat plannen, horen we dat graag. Misschien kunnen we iemand vinden die je wilt ophalen.
    We vinden het natuurlijk heel fijn als je weer terug bent, maar het is ook prima om zo veel mogelijk te zien, nu je daar toevallig toch bent.

• 15 April 2007 - 20:05

Rosan:

Hee lieve Daphne. Vet van die evolutiedingen die je gaat zien, lijkt me iig vet interessant. Jou waarschijnlijk ook anders zou je er niet heen gaan. En zo'n coraalrif, omg, dan ga je ook echt duiken enzo?! Leuk trouwens om te weten van je gevecht met bier in het gras.. foto's? :P
    Kus, Rosan.

• 16 April 2007 - 13:54

Ingrid:

Hey Poepchineesje..
    Hmm klinkt allemaal leuk. Wat voor verhalen over vikingen? Je hebt toch niet stiekum dingetjes in de brand gezet en snel naar Fremantle gepeert?
    Liefs Ingrid.

• 16 April 2007 - 16:13

Mama:

Hoi meissie,
    Lekker weer even leuke dingen doen, na een poosje werken. ALhoewel ik de indruk kreeg dat de omgeving toch ook wel een boel goedmaakte voor het gebrek aan het wilde nightlife.
    Vanavond gaan we naar je dvd over het zwemmen met dolfijnen van jou en ingrid bekijken. Kwam er niet eerder van, sorry.
    Ben ook benieuwd naar je volgende avonturen. Doe je wel wat voorzichtig aan met de haaien. Heb je graag compleet terug, hoor mop.
    Het lijkt me ook echt heel leuk om je verjaardag met jou hier te vieren. We zullen het wel zien, mocht je toch nog weer inspiratie krijgen of zo om nog iets langer rond te trekken, dan merken we het wel.
    Niet dat ik je niet hier wil, hoor lieverd, maar net als papa, denk ik dat je eruit moet halen wat erin zit. Maar natuurlijk moet je je wel happy voelen. En als dat niet daar meer kan, dan vind ik het heerlijk als je je happy hier voelt. Het was ook heel fijn om je stem te horen: Heyeyey Mama!! dat klinkt zo superfijn.
    He. lieve meid, ik hoop gewoon dat je nog een paar maandjes kunt genieten down under en als je het wel gezien hebt, kom je lekker weer naar ons toe! Vieren we je verjaardag op tijd of alsnog en/of welkom thuis. Maakt niet uit wat, maar we vieren het!

Knus

mama xxx

• 16 April 2007 - 20:39

Mama:

We hebben net naar je dvd van het zwemmen met dolfijnen gekeken. Herkenden je niet direct in het water :), maar wel Ingrid en jij aan het meelbieten op de boot. Zag er lekker relaxed uit hoor.

Ik heb ook de door jou genoemde plaatsjes, die je nog gaat bezoeken, op Google Earth opgezocht. Broome ziet eruit als een bountyreclame. Over parties zie je geen foto's op de Broomesites, maar zullen er gerust wel zijn. Veel plezier daar, mop, maar maak het niet te gek, hè.
    Dat was dan weer een opvoedende opmerking van je moeder :). Die zul je ook wel missen P).

Huss mop,

mama

• 16 April 2007 - 22:35

Marianne:

Hey Daphne!!! klinkt allemaal erg leuk! en sinds wanneer drink jij bier???
    Met je verjaardag moet je hier eigenlijk wel weer zijn hoor! dan kunnen we het even leuk vieren.

Dikke kus Marianne

• 18 April 2007 - 17:06

Suzanne:

Ja, een beetje laat, maar t is weer eens druk druk druk. Wel leuk dat je weer verder bent gaan rondkijken, als je er toch bent is dat wel zo leuk... en goed gezelschap kan nooit kwaad!;)

x suus