nothing in particulair. - Reisverslag uit Lancelin, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu nothing in particulair. - Reisverslag uit Lancelin, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu

nothing in particulair.

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

27 Maart 2007 | Australië, Lancelin

Heeeyy.....

Well. thought it was allready quite a while sinds my last post. So I should probably post again and tell you how things are going.

Actually there is not much to tell. Earning a hell lot of money. Not spending much :D which is good. Only bought a bike a surfboard a helmet and stuff. And going surfing in half a hour or so.

Today is my day off and guess what? Jep. It's not really nice weather. Really not that nice actually. Because I'm not used to this anymore... I'm actually wearing a jumper. I know. it's probably around 18 degrees. allright 20 to 24 degrees. just looked it up on the net. well. still it feels cold to me.

looking forward to easter. Earning lots lots of money then. about 30 dollar's an hour or. 18 euro's an hour. :D well. tax will be taken of of that. but well. I get that back anyway. :D
yeah if I just didn't spend all this money I would be rich when I got back. But. well. I know myself. I'm going to spend it anyway. When I leave lancelin I will go swim with sharks. Yeah that's correct. Sharks.... Allright. Whale sharks. But still sharks aye? But probablay that will cost me a fair amount of money. But good spend money though.

I kind of have the feeling nobody is reading my blogs anymore. Which I could understand. Life goes on busy and stuff. but I am curious who are actually reading this kind of shit... Oh i didn't say that. I mean this really good literature... So would you do me a favour and post your name? and if you want to a comment or a question.

thanks anyway.

Ooh and the lack of photo's might have been caused by me pulling apart my camera. So I guess not much photo's for a while. but maybe ingrid can put some on the internet for me. :D

lot's of love and stuff.
Daphne

  • 27 Maart 2007 - 06:34

    Linda:

    Zowaar ik ben de eerste. Even snel typen want ik zit op mijn werk. Het zal nog wennen worden aan het Nederlandse weer als ik je zo hoor. Wij vonden het gisteren heerlijk warm (17 garden). Veel plezier met surfen en voor zulke bedragen is het natuurlijk niet heel verkeerd om te werken.
    Kus Linda

  • 27 Maart 2007 - 06:37

    Linda:

    Ik had even over je voornemen om met walvis haaien te gaan zwemmen heen gelzen. Lijkt me erg tof. Ga je dan wel voor foto's (laten) zorgen? Als het toch al zo duur is kan dat er ook nog wel bij of niet? Ben erg benieuwd. Nu ga ik weer aan het werk. Ik lees je volgende berichtje wel weer.
    Linda

  • 27 Maart 2007 - 06:53

    Rosan:

    Hee Daphne,
    natuurlijk lees ook ik deze 'hoogwaardige literatuur' elke keer weer. En walvishaaien? Vet! Zijn dat niet die enoooooorme dingen die heel kleine beestjes eten? Wat gaaf. Daar moet je echt meer over vertellen! En wat wordt jij heel eventjes rijk. Wow. Wat een loon!
    Maar ik ga zo, moet nog naar joure fietsen, ben lekker laat in vandaag, maar het is de excursieweek van de 4e-klas dus het is verdomde stil op school(en thuis, Eduardo zit in Parijs). Veel plezier met surfen in het 'koude weer', hahaha, ik vraag me af hoeveel jassen jij gaat dragen als je terug komt.
    Een knuffel van mij, doeiiii!

  • 27 Maart 2007 - 07:10

    Mama:

    hey meissie,
    leuk weer een berichtje op je site. En natuuuuuuuurlijk lees ik je berichtjes. (surprise!!! :) ) Elke morgen gaat eerst de computer aan, zodat ik kan kijken of je nog wat te vertellen had. En ja, nu dus weer. Ik weet wel dat ik je aan te telefoon had (en dat vind ik meeeer dan leuk, gewoon heel erg fijn om je stem weer te horen), maar op deze site is toch weer anders.
    Volhouden hoor, ik weet zeker dat er veel mensen lezen, maar die niet de behoefte hebben om hier wat te krabbelen. Dat moet kunnen he, meidje.
    He mop, we moeten de deur uit.

    Veel plezier met de haaien (brrr, maar volgens Rosan geweldig). Hopelijk kun je het allemaal vrolijk navertellen.

    Knus,

    mama xxx

  • 27 Maart 2007 - 07:48

    Evelyn:

    Heej Daphne, natuurlijk lees ik je berichtjes altijd! Jemig, en met haaien zwemmen! Echt super vet!
    Liefs

  • 27 Maart 2007 - 09:31

    Rinske:

    echt vet cool met walvis haaien zwemmen.
    we hadden al heel veel van ingrid gehoord
    en zo te horren heb je het wel naar je zin
    dikke kus rinske

  • 27 Maart 2007 - 11:05

    Heleen:

    Hoi Daphne,

    Lees je verslag altijd. Ook de reacties van vrienden en vooral van Marjan, Gerard en Rosan. Veel plezier met de haaien. Liever jij dan ikke.

    Groeten, Heleen.



  • 27 Maart 2007 - 11:15

    Ingrid:

    Hey Daphne,

    Ofcourse lees ik ook jou berichtjes. Ben er achter gekomen dat best veel mensen dat doen hoor! Maar tja mensen blijven niet posten. Dus kop op, je bent populairder dan je denkt (is nog geen Daphne merchandise hoor!)
    Nog heeeeeeeeeel veel plezier daar. En ik wil wel foto's erop zetten. Moet ik natuurlijk wel de site weten van je foto dingetje. Dan wordt daar voor gezorgd!

  • 27 Maart 2007 - 13:59

    Tialda:

    IK OOK!!

  • 27 Maart 2007 - 15:41

    Marianne:

    en ik blijf natuurlijk ook niet uit he!

  • 27 Maart 2007 - 17:17

    Marijke:

    Dag lieve meid,
    Natuurlijk lees ik jouw berichten met veel plezier, al moet ik zeggen dat het Australische dialect af en toe wat veel is voor mij. Leuk dat je voor de familie in Australie in het Engels schrijft, maar ik zie nooit een berichtje van hen op jouw site. Of worden die uit Australie niet op de site opgenomen ? Ja toch.
    Verdere moest ik even bijkomen van het idee dat je met haaien gaat zwemmen en het meest vreemd vind ik dat Rosan enthousiast is over vissen die kleine visjes eten. Zijn er geen vegetarische haaien ?? En ik zou voor die tijd mijn camera maar weer in elkaar zetten, als ik jou was, want dat willen we wel zien natuurlijk

    Fijn dat je zo lekker kan verdienen in het hotel. Zijn er niet veel winkels in de buurt, dat je het geld niet kunt uitgeven ? Dat komt in Sydney vast wel weer in orde.
    Nou meissie, van mij en ook van oma, die net belde, heel veel liefs en van ons allebei een dikke kus.

    Marijke

  • 27 Maart 2007 - 17:42

    Papa:

    Natuuuurlijk van mij een berichtje,Maar ja ik moets beslist eerst alle andere reacties lezen. Nou ja dan wordt het wat later he.

    Ik zag reactis op zwemmen met haaien en je literaire werk. Maar wat mij persoonlijk erg trof was je nieuwe uitrusting. Een fiets met een helm een surfboard en stuff. Dat zal wel bijzonder zijn daar. Echt Hollands fiets 'm erin''. Je zal wel veel bekijks hebben als je van de zandduinen de zee in vliegt.

  • 28 Maart 2007 - 10:41

    Suzanne:

    Hallo rijke vrouw,
    Ja ook ik heb weer braaf je stukje gelezen. Vind het erg moedig van je, dat gezwem. Zodra vissen groter zijn dan mn voet, hoeft het van mij eigenlijk niet zo. Je begrijpt het wel je, bikkelmeter is alweer gestegen! Jammer van de foto's (niet echt verrassend, maar wel jammer....;))Geniet van het lekkere weer (want dat gezeur over kou neem ik natuurlijk niet serieus!)

    kissuus

  • 29 Maart 2007 - 10:19

    Ozzie Rem:

    He daph,

    Ik lees ook nog steeds je berichten. Kop op he!! Jij doet zeker toffe dingen, met haaien zwemmen, wat een gek. Ik heb vandaag gedoken bij the great barrier reef. ook gaaf! Zet m op en werkze he!

  • 21 April 2007 - 20:34

    Wolfkes:

    Natuurlijk houden we jou wel in de peiling, het is leuk om te lezen wat je allemaal beleeft.
    En we halen ons engels weer wat op :-)
    Goede raad krijg je wel van je ouders vandaar dat de reactie´s wat minder zijn.
    Veel plezier!!!
    groetjes uit Turns

  • 06 Mei 2007 - 19:59

    Roos:

    leest je stukjes ook!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lancelin

Australië

Backpacking Down Under.

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2007

Guess who's back....

15 Juni 2007

Back in Balmain

07 Juni 2007

Pearlboat, Coralbay and Freo!

29 Mei 2007

Never Again.

16 Mei 2007

Itchy pain s
Daphne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 44103

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 31 Augustus 2015

Indonesie

03 Augustus 2011 - 18 December 2011

From mountain to fjord

30 Oktober 2006 - 08 Juni 2007

Australië

Landen bezocht: