Back in Balmain - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu Back in Balmain - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu

Back in Balmain

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

15 Juni 2007 | Australië, Sydney

Heey Everybody,

Well as most of you guys now by now. I'm back in Sydney. Back in Balmain. Back at the boogerts and back at cafe Viva. That's only temporary though. The cafe Viva part. They are so short of staff. Because Richard left. (the crazy collegue I told you about, about 8 month's ago) And Untill I find a job I like and with more hours. I just help them and earn some money.
It's really nice to be back. I was kind of sick in staying in Hostels and staying at the Boogies is a pleasant change. This Sunday Is arthur's 80'th Birthday. (Also Oma's... Alvast gefeliciteerd! Kus, smak, zoen, lebber knuffel) And we're having a lunch with arthur and elly's family. That's why I'm there aswell. So lookin' forward to that. And afther that is the serious looking for a job. Have been looking a bit. But then I'll be working my ass of to get a job.
And also going home is getting close. I think I'll be going home in about amonth. After this weekend I'll try to change my flight and put in somewhere around the 20 of juli. I hope I've made enough money by then to see a bit of the eastcoast. But if I haven't well.. Then I have an Really good reason to come back. But really hoping to get some money to go up. Well. Going to bed now.

Kisses Daphne
P.s. GEFELICITEERD IEDEREEN DIE GESLAAGD IS VOOR HUN EXAMENS!!!!!

• 15 Juni 2007 - 13:50

Ingrid:

Hey Daphne,
    Ik zie je berichtje vers van de pers.. Handig hoor, internet op de werkplek.. Daar ben je dus nu. Ik had geen idee meer welke richting je nu op ging... Leuk te horen dat je bijna weer terug bent... En fijn ook dat je nu weer eindelijk in een fatsoenlijk bed kunt. Zonder enige risico's. Bijv. Ouwemannen, stomdronken mensen die hun vrienden uitlachen etc. etc. Waarschijnlijk ook een lekkere douche. En fatsoenlijk internet. (is ook te merken aan de freqentie van je mails :P) Nou poppie! Nog viel Spass die laatste weken.. En tot snel.. (kun je weer terug richting zomer ;) )
    Liefs Ingrid.

• 15 Juni 2007 - 16:55

Mama:

Heeey Daphne,
    Gezellig, weer een berichtje. Het klinkt helemaal goed, jouw verhaal. Ik hoop echt dat het je nog gaat lukken genoeg poen bij elkaar te sparen zodat je nog even 'omhoog' kunt langs de kust.
    En dan zien we je rond de 20ste weer hier in Holland.
    Kijken we met zijn allen wel stiekem naar uit hoor, maar nogmaals, neem je kans nog maar even waar en 'make the most of it'.

Husses

mama

• 16 Juni 2007 - 08:38

Papa:

Hallo Daphne,

Dus terug in Sydney!
    Leuk om weer vertrouwde gezichten om je heen te zien lijkt me. En er is vast ook nog heel veel te bekijken.

Wat ik me afvroeg is of je nog gekeken hebt naar mogelijkheden om een stage in het kader van je studie in Australië te doen. (als je dat nog zou willen nu je het wat beter kent)

Waarschijnlijk is Sydney wel een goede plek om de mogelijkheden te verkennen.

In ieder geval een fijne tijd daar en zo mogelijk met je trip noordwaarts

papa

• 16 Juni 2007 - 21:22

Linda:

Hoi Daph,

Veel succes met het zoeken naar een leuke job (inmiddels heb je in ieder geval sollicitatie ervaring :) ) Ik kan ondertussen echt niet meer wachten ben zo benieuwd naar foto's en live verslag. Als je even laat weten wanneer je land op schiphol probeer ik wel even te komen (vrijdag t/m zaterdag waarschijnlijk geen probleem)
    Dikke knuffel en tot over een maand ofzo Linda

• 17 Juni 2007 - 11:24

Suzanne:

Jippie de pippie, we kunnen gaan uitkijken naar je terugkomst!
    NATUURLIJK moet je eerst nog vreselijk genieten, vind je nog een te gekke baan, zodat je alles wat je wilde zien nog kunt bekijken, wordt je feest zondag super gezellig (gefeliciteerd!)en DAN kom je terug als vrouw van de wereld!
    Dus geniet nog maar volop, want dan kunnen wij weer van jouw verhalen genieten (ja,ja, gewoon eigen belang ;) )en tot in juli.

Een hele dikke smakkerd van suus en ook een van Jo

• 23 Juni 2007 - 10:57

Noor:

he daphne,
    nog steeds in autralie? ik heb je verhaaltjes met veel plezier gelezen maar had de laaste tijd tijdelijk geen tijd.( schaam me diep) nog een week en dan heb ik me laaste tentamen en dan kan ik ze allemaal weer lezen. en? kom je nogsteeds gezellie hier in wageningen ILW studeren?jkan dan wel bij mij logeren in de AID als je nog geen kamer hebt. nog heel veel plezier bij de boogies.
    tot in augustus(?)
    noor

• 23 Juni 2007 - 12:12

Daphne @ Noor:

Ja nog steeds van plan om in wageningen te studeren. Tuurlijk! is het een beetje leuk??? Veel succes met je tentamens. Niet te geloven dat ik dat volgend jaar ook doe. Lijkt nog erg ver weg, maar komt steeds dichterbij.
    Alvast bedankt voor de slaapplaats. Ik hoop natuurlijk een kamer te vinden maar als dat niet het geval is zo dat geweldig zijn. Tot in September. :D

Daphne