Change of plans - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

06 Mei 2007 | Australië, Exmouth

Heey everybody.

Well. It appears that the boot is full. No place for me. Still I'm going to the dock tomorrow and beg them to take me with me. My friend and I will share a bed and sleep on the ground. Would be awesome. But changes are that they have any common sense and won't let me in.

In that case I'm going back to perth. To go from there to sydney and go to the save arms of family. Then work in Sydney long enough to have enough money to make a trip up to queensland. So I can lay on the beaches of the goldcoast before returning to the colds of Europe.

I miss all of you though. And I'm so through with hostels. But lookin' forward to return to balmain. Missed that aswell. If These people are so crazy to let me on the boot. Well then I return to balmain afterwards. Only a delay of 10 days. But would be an awesome trip.

Anyway I'll make sure I return for the sneekweek. I still have to buy lot's of people drinks.
(En marianne ik kom jou ook wel even opzoeken in de lemsterweek hoor! Als als die biertjes staat te tappen. :P)

Anyway. Gettin' used to being broke and grijp elke gelegenheidaan om een centje uit te slaan.

So yesterday I've won 50 bucks winning tug a war. Of course you guys might know I'm not that strong. So I looked around for strong lookin' girls and gathered myself a team and won 50 bucks.
(that's about all the money I had left for the week so doubled my money. :D)

well have to go now. Hav to take care of important things. I might be in contact later.

Ik hou van jullie thuis!

Daphne

  • 06 Mei 2007 - 09:55

    Rosan:

    Heey Daphne. Vet slim met die weddenschap, wat een zelfkennis, haha! Knuffel Rosan.

  • 06 Mei 2007 - 10:03

    Mama:

    Nou ja, zomaar een berichtje, zonder dat het gemeld werd op mijn inbox.

    Maar goed, ben blij dat je nu duidelijk hebt wat je reisplan is.
    Kan ik je straks weer in Sydney via de webcam bij de Harbour Bridge in de gaten houden (althans het weer :) )
    Ik hoop toch echt wel dat ze je op de boot toelaten voor je. Lijkt me een hele ervaring. We duimen voor je. En anders: op naar Sydney, nog steeds geen vervelende plek to be. En een lekker bed zonder bugs en wat privacy zal ook zeer welkom zijn, lijkt me.

    Met de Sneekweek MOET je echt wel terug zijn, hoor meidje. Lekker met je vriend(inn)en hier feesten.
    Misschien is Dudu dan ook nog hier en komt hij met zijn Braziliaanse vrienden meevieren. (Die kunnen dan in de tuin kamperen.)
    Lijkt me heel gezellig allemaal.
    Als het weer dan ook zo is als afgelopen week, komt het helemaal goed.
    Kunnen jullie met z'n allen op de fiets naar Sneek :P.

    Denk dat wij ook wel een keertje met je meegaan om een biertje bij Marianne te halen.
    Krijg steeds meer zin in de zomer.

    Maar ik hoop voor je dat je plannen zoals je ze nu voor ogen hebt, door kunnen gaan en dat je je avontuur down under nog even positief afsluit onder de vleugels van de familie en met een tochtje naar het noorden van de oostkust.

    Succes hoor meidje,
    Knussels

    mama


  • 06 Mei 2007 - 20:13

    Roos:

    hee meis, ik heb net álle berichten overgelezen en zo krijg je een goed overzicht van alle ups, downs, rijke periodes, arme periodes en avonturen! supergaaf! Het lijkt me leuk je weer es in echt te zien. Hier in sneek gaat t leven zn gangetje: iedereen heeft school, werk en de rest. Myrthe, Wieke en ik gaan dinsdag naar Rome op excursie dus dat wordt gezellig. en daarna op naar de sneekweek! top dat je dan weer in dit koude regenland bent, maar tot dan genieten van Australië, familie en je belevenissen :P
    kus roos

  • 06 Mei 2007 - 21:47

    Papa:


    Je reis lijkt echt een onvoorspelbare tocht, maar ik zie dat je je kansen inschat en de zaken naar je hand probert te zetten. Dat doe je goed! Ik merk wel dat mama je met tuinfeesten naar huis probeert te lokken. Dat lijkt me ook leuk, maar ik hoop vooral dat je het laatste deel van je reis ook nog erg naar je zin zult hebben.

    Heel veel succes nog, ik ben trots op je.

    Knufsels

  • 07 Mei 2007 - 06:23

    Linda:

    Hoi Daph,

    Inmiddels is het gedaan met het mooie weer hier. Ik zit net op m'n werk en ik heb nog niets anders gehoord dan regen (op het huis, op de auto en nu op het raam). Nieuwtje: vannacht hebben we voor het eerst sinds half januari weer een keer thuis geslapen. je snapt het zeker al het eind van de verbouwing is in zicht. Ik hoop dat je nog een paar mooie weken te gemoet gaat (wanneer is de sneekweek eigenlijk?). Kus en tot schrijfs. Linda

  • 07 Mei 2007 - 06:36

    (mama) Marjan :

    Voor de overige lezers van deze website:

    Daphne zit nu inderdaad op de boot. We kregen een sms-je dat het haar gelukt is. Heel erg leuk voor haar, dat meen ik echt. Maar dit betekent wel 10 dagen afkicken kwa contact en hopen dat ze over 10 dagen weer heelhuids op de wal staat.

    Ben zelf heel erg benieuwd naar haar verhaal over dit avontuur.

    Groetjes,

    Marjan

  • 07 Mei 2007 - 18:23

    Suzanne:

    Ongelooflijk! Heeft ze het toch mooi weer voor elkaar. Wel te gek! Ben erg nieuwsgierig met wat voor verhalen ze daar weer vandaan komt.Dus daph, zodra je terug bent snel weer berichten!
    dikke kus suus

  • 11 Mei 2007 - 08:35

    Evelyn:

    Wahahahha die krijgt ook alles voorelkaar!!! En nu maar lekker geld verdienen en duiken (en natuurlijk ook een beetje werken..)

  • 12 Mei 2007 - 11:45

    Ingrid:

    En hoe staat het met je toepen? Nog mensen kunnen vinden waarmee je het aandurft? Veel plezier op de boot. En succes met het zorgen van geld krijgen. Maar goed dat je in ieder geval een ticket hebt (ipv dat domme meisje in Alice's die nog lang moest werken).
    Tot rond sneekweek dan!
    Liefs Ingrid en Cooper (mocht je Aussie missen kun je bij hem in het hok:P)

  • 15 Mei 2007 - 18:33

    Bjørn:

    may i ask when Sneekweek is? You've told me before, but i have forgotten now. If i can give you a suggestion, Stay as long as possible down there. Been home for almost 3 weeks now, and i want to go down, to you:P Done with the things i had to sort back home, and all i think of now is going down again, but again, the big prob is MONEY:(
    Take care down there, and enjoy it. I envy you.

    Hope we can meet up this summer, would be really nice;)

    kiss

    Bjørn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Exmouth

Australië

Backpacking Down Under.

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2007

Guess who's back....

15 Juni 2007

Back in Balmain

07 Juni 2007

Pearlboat, Coralbay and Freo!

29 Mei 2007

Never Again.

16 Mei 2007

Itchy pain s
Daphne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 44098

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 31 Augustus 2015

Indonesie

03 Augustus 2011 - 18 December 2011

From mountain to fjord

30 Oktober 2006 - 08 Juni 2007

Australië

Landen bezocht: