op weg naar alice springs - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu op weg naar alice springs - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Daphne Groot - WaarBenJij.nu

op weg naar alice springs

Door: Daphne en Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Daphne

20 Februari 2007 | Australië, Adelaide

Beste mensen.

Daphne en Ingrid gaan nu voor 8 dagen de Outback in! dus we zijn onbereikbaar. Gelukkig gaan we met een ervaren jongen die alles onder controle heeft en dit al vaker gedaan heeft. Maar ja we zijn dus ontzettend onbereikbaar.

XXX Daphne

  • 19 Februari 2007 - 22:33

    Mama:

    he meissie,
    ik wilde net nog zeggen dat wij vanaf zaterdag voor een week ook niet thuis zijn. we zijn dan bereikbaar in www.gasthuis-kaliste.nl
    Ik zal het ook nog sms-en naar je, voor het geval je dit niet meer leest voor je weggaat.
    Wel heel veel plezier daar en tot over bijna twee weken dan, he.
    Te gek he, het dansen!
    Knuffle

    ook voor Ingrid, maar voorzichtig met de blaren...

  • 19 Februari 2007 - 22:46

    Daphne!:

    Ik ben zo blij, ik ben zo blij, dat mijn neus van voren zit en niet opzij.

  • 20 Februari 2007 - 06:33

    Marianne:

    Ja hallo!
    ik weet het niet hoor, jij en Ingrid, met zijn tweeen de outback in, en die arme jongen die jullie begeleiden moet..hij moet wel iets heel verschrikkelijks gedaan hebben dat hij jullie heeft mogen treffen :P hihi nee meiden veel plezier en hopelijk horen we snel weer wat van jullie!Heeeeeel veel plezier!

    En natuurlijk ook aan de rest van de familie de Groot op vakantie!

    Kus Marianne

  • 20 Februari 2007 - 06:44

    Marjan De Groot:

    He Marianne,
    bedankt voor je lieve wensen.
    Ik hoop dat jij ook even kunt bijkomen in de komende week in Lemmer.
    Ze zijn gewaarschuwd daar...:)

    Groetjes thuis

  • 20 Februari 2007 - 08:37

    Marijke:

    Hoop dat je een hele goede reis hebt. Fijn dat er mensen met ervaring in de buurt zijn, ghoef je niet steeds het wiel (en de rest van het vervoer) zelf uit te vinden. Laat maar gauw weer wat horen als jullie terug zijn in de bewoonde wereld.

    Dikke kus,

    Marijke

  • 20 Februari 2007 - 08:56

    Rinske:

    hey meiden
    ik zou zeggen heel veel plezier. als je jullie terug zijn laat dan ff horen hoe het was.
    dikke kus rinske

  • 20 Februari 2007 - 09:24

    Papa:


    Heel veel plezier met wat me wel een akelig lange reis lijkt. Gelukkig zijn jullie niet met een riksja (hoop ik ).

    In Alice springs schijnt het wel mooi te zijn. Maar Daphne, kijk wel goed uit waar je loopt, dat je je niet stoot. Er schijnt daar een grote rots te liggen. :)

  • 20 Februari 2007 - 12:30

    Dennis:

    Spannend hoor! Have FUN!

  • 20 Februari 2007 - 15:34

    Rosan:

    Hee lieve Daphne,

    heel veel plezier en nog bedankt voor je super lieve testimonial. ook ik wens jullie begeleider veel sterkte, hehe.

    Knuffle,
    Rosan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Australië

Backpacking Down Under.

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2007

Guess who's back....

15 Juni 2007

Back in Balmain

07 Juni 2007

Pearlboat, Coralbay and Freo!

29 Mei 2007

Never Again.

16 Mei 2007

Itchy pain s
Daphne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 44101

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 31 Augustus 2015

Indonesie

03 Augustus 2011 - 18 December 2011

From mountain to fjord

30 Oktober 2006 - 08 Juni 2007

Australië

Landen bezocht: