Home.... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daphne Groot - WaarBenJij.nu Home.... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daphne Groot - WaarBenJij.nu

Home....

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

30 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Yes even I long to my home sometimes. Not very often. But sometimes you run into something you didn't even know you really wanted it. Something formilair. Something from home. Like "lange vingers!" I saw this dutch delicatesse shop and found there friese reepkoek and lange vingers! Never enjoyed lange vingers as much as I did that day. OF course was there the most important magazine from holland. "De Allerhande" read the whole thing. Every advertise. :) I know sounds pretty pathitic. But I heard lots of people who are traveling like to see something farmiliar from time to time. Like yes it is great to meet new people. To make new friends. But really don't underestimate how much it's worth to see a farmilair face. somebody who actually nows you. I would be so happy to see one of my friends or family now. Because you keep try to spot people you know on the streets. And then you remember. They are at the other side of the world.
But enough about this homesick thing. Because I'm not really. I love this traveling thing! I actually love meeting new people and new experiences. Different views on life and stuff. The world. Traveling is addictive. But it makes you appriciate home aswell.

Which I think is a great thing!
Daphne

• 30 Januari 2007 - 10:22

Papa :

Ik denk dat we misschien wel het zelfde soort gevoel ervaren, maar dan van de andere kant. Zo iets van hartstikke leuk wat je allemaal beleeft en meemaakt, maar het zou wel heel erg fijn zijn als je gewoon even de kamer inloopt voor een grapje of een knuffel...

en mama

• 30 Januari 2007 - 11:14

Marianne:

Hey Daph,

het is maar goed dat je toch wel wat mensen mist hier anders kom je straks helemaal niet meer terug ;)
    Kus Marianne

• 30 Januari 2007 - 12:29

Mama:

... en stiekem ben ik heel erg blij met de laatste regel...

• 30 Januari 2007 - 13:15

Ingrid:

Als je nog even wacht tot het weekend :P

• 31 Januari 2007 - 07:09

Rem:

He Daphne,

Is heel normaal dat je dat gevoel hebt dat je toch dingen van huis mist. Heb ik ook geregeld gehad zoals je weet. Gewoon ff doorzetten en vanaf morgen kom je weer ff in een andere omgeving, dat is ook altijd ff goed. Weer iets nieuws!!! Suc6 met je reis morgen!!!

Rem.

• 31 Januari 2007 - 07:17

Rem:

He Daphne,

Rem.

• 01 Februari 2007 - 07:16

Linda:

Hoi Daphne,

Gewoon weer andere leuke dingen gaan doen dan gaat het gevoel wel weer over (of even bellen met iemand van thuis). Geniet ervan en we kijken natuurlijk allemaal uit naar de verhalen als je weer thuis komt.

Groetjes Linda en Fabian

• 02 Februari 2007 - 13:05

Suzanne:

Gelukkig dat je ons nog een beetje mist, zou anders wel heel treurig voor ons zijn, want dat dat andersom zeker ook zo is weet je natuurlijk al lang......maar geniet nog lekker van al je ervaringen (daar geniet ik namelijk ook van!). dikke kus suus

• 03 Februari 2007 - 12:10

Oma En Marijke:

lieve meid,

Net samen met oma de foto's bekeken, die ze echt prachtig vond, vooral die van het gletschermeer ewn het kaarten natuurlijk. Daar is oma zelf ook een kei in. Ook het verhaal over dat je ons toch een beetje mist vonden we geruststellend. Ik mis je ook natuurlijk, maar heb nog nooit zo precies geweten wat je aan het doen was als dat je nu down under zit.

Intussen zal Ingrid wel bij je zijn en hopen wij dat jullie samen ook een heel fijne tijd zullen hebben. Van oma en mij een dikke huss voor jullie allebei.

Marijke